Pages

2014. február 2., vasárnap

Aradszky László: “Már attól jó lesz a kedvem, ha…”


A Retro » Hírek – érdekességek

aradszky1Pihenéssel töltötte a januárt, a jövő hét végétől pedig újra színpadon áll Aradszky László, aki továbbra sem kíméli magát. A táncdalénekes három nap alatt teljesít négy fellépést, és stílusos koncerttel kezdi az évet. Alább a Blikk interjúját közöljük.


Januárban mit csinált?

Unokáztam! A két nagyfiúnak hordozható számítógépet és zenei felvevőt hozott a Jézuskám, és büszke vagyok, hogy komputeres kérdésekben magam is a segítségükre lehettem, mert ebbe aránylag jól beletanultam. A már majdnem négyesztendős Aradszky Olíviával pedig duettet énekeltem az otthoni stúdiómban, valahányszor eljöttek hozzánk látogatóba. No meg tapsoltam és fényképeztem, amikor megmutatta, miket tanult a balettórán.


Márciusban négy fellépése lesz három egymást követő napon. Ez nem megerőltető?

Az, de eddig sem mutattam ki, amikor legszívesebben tántorogtam volna a fáradtságtól. Fegyelmezettségemben a jövőben is bízom, bár ez a négy fellépés valóban sűrűnek ígérkezik. Annál is inkább, mert Erdélyből kell visszaérnem Kalocsára. Persze már alig várom, akárcsak az idei első koncertemet az aradi magyar bálon. Már attól jó lesz a kedvem, ha arra gondolok: Aradszky Aradon.


Hogy szolgál az egészsége?

Köszönöm, ragyogóan, csak akkor kell rögvest szobabiciklire pattannom, amikor vesztésre áll a Barcelona, ami sajnos be is következett a hét végén…


Forrás: Blikk


The post Aradszky László: “Már attól jó lesz a kedvem, ha…” appeared first on A Retro.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése