Pages

2013. július 25., csütörtök

Máté Péter: Adj nekem egy éjszakát

Máté Péter: Adj nekem egy éjszakát (Részlet a dalszövegből)

"Arcod minden mosolyát,
Hajad fénylő bársonyát,

Érintését kezednek,
Add nekem, hogy szeressek!

Adj nekem egy éjszakát!
Úgyis annyit vártam rád.
Ne kössön az adott szó,
Addig maradj, amíg jó!
Máté Péter kiadványok
TABÁNI ISTVÁN - Érzés Máté Péter Dalok CD
MÁTÉ PÉTER - Egy Darabot A Szivemből CD
MÁTÉ PÉTER - Zene Nélkül Mit Érek Én? DVD
MÁTÉ PÉTER - Mondd,Miért Szeretsz Te Mást CD
MÁTÉ PÉTER - Elmegyek DVD
MÁTÉ PÉTER A 10 LEGNAGYOBB SLÁGER MAI ELŐADOKTÓL CD

Adj nekem egy éjszakát,
És holnap ne menj majd tovább!
Ne kössön az adott szó,
Addig maradj, amíg jó!

Új éltető nappalok,
Új és újabb éjszakák!
Hűs, harmatos hajnalok
Várnak talán még reád.
"
A teljes dalszövegért klikk IDE.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled Máté Péter előadását.


Máté Péter (Budapest, 1947. február 4. – Budapest, 1984. szeptember 9.) magyar énekes, hangszerelő, zeneszerző és zongorista. Közel 150 dal szerzője és előadója. Dalai évtizedekkel halála után is nagy népszerűségnek örvendenek.