Pages

2013. július 25., csütörtök

Zámbó Jimmy - Még nem veszíthetek

Zámbó Jimmy - Még nem veszíthetek (részlet a dalszövegből)

"Mindent elfelejtek már, elfáradtam rég,
Lassan elmúlt a láng, úgy félek én.
Átvirrasztott éjszakák, száz el nem mondott szó.
Most már ez vagyok én, egy süllyedő hajó.

R. Még nem veszíthetek! Még nem! Én élni akarok.
Adj időt nekem! Ó, Ég! Szólj, hogy még várjon!
Add vissza nekem! Ő kell! Még látni akarom!
Még nem búcsúztam el, még nem! Úgy fáj, nagyon."


A teljes dalszövegért KLIKK IDE.

Zámbó Jimmy kiadványok
ZÁMBÓ JIMMY - Mit Akarsz A Boldogságtól? CD
ZÁMBÓ JIMMY - Jimmy II. CD
ZÁMBÓ JIMMY - Királyi Duettek CD
ZÁMBÓ JIMMY - Best Of 2. CD
ZÁMBÓ JIMMY - 1958-2001 CD
ZÁMBÓ JIMMY - Dalban Mondom El CD
ZÁMBÓ JIMMY - Számíthatsz Rám CD
ZÁMBÓ JIMMY - Csak A Jók Mennek El CD
Bodonyi László - Zámbó Jimmy nem csak dalban mondja el..-könyv.
ZÁMBÓ JIMMY - Jimmy I. (Csak Egy Vallomás) CD
ZÁMBÓ JIMMY - Fogadj Örökbe CD
Zámbó Jimmy - SZEPTEMBER VOLT CD
ZÁMBÓ JIMMY - Jimmy's Roussos CD
ZÁMBÓ JIMMY - Jimmy IV. CD
ZÁMBÓ JIMMY - Best Of 1. CD

Zámbó Imre, ismertebb nevén Zámbó Jimmy (Budapest, 1958. január 20. – Budapest, 2001. január 2.) magyar énekes.

Még info Jimmyről ITT.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled Jimmy előadását.