Pages

2014. február 1., szombat

Kovács Kati: “aj, rossz gombot nyomtam!”


A Retro » Hírek – érdekességek

kovacskati480260Nem erőssége a technika Kovács Katinak. Az énekesnőről A Dal című műsor zsűritagjaként is kiderült: közelebb áll a hangjegyekhez, mint egy számítógéphez. De ô ezt nem bánja.


aj, rossz gombot nyomtam! – kiáltott fel Kovács Kati zsűriszékében A Dal elődöntőjének első fordulójában. Az énekesnő éppen a szavazatát akarta bepötyögni a modern kütyün, ám pechjére valamit „félrenyomott”. Kétségbe esésében kollégái segítségét kellett kérnie. Az énekesnő a Borsnak bevallotta, csakugyan nem erőssége a modern technika, viszont úgy érzi, nincs is szüksége rá.


– Nekem nincs időm megtanulni ezeknek a modern eszközöknek a használatát, hiszen én a televízióban szerepelek, s nem vagyok műszaki szakértő. Ez inkább a férfiak dolga. Zorán, Bródy vagy éppen Somló Tamás képesek a technikában is jeleskedni a művészet mellett, én erre alkalmatlan vagyok.


Én szövegeket írok és lírai oldaláról közelítem meg a világot. De mindenesetre csodálom azt a hatalmas led-falat, amely A Dalban látható. Az csakugyan csodálatos! – magyarázta hazánk elismert művésze, aki lapunknak azt is elmondta, sem az okostelefonokkal, sem pedig a számítástechnika vívmányaival nem ápol jó barátságot.


– Tudom, a fejlődés megállíthatatlan, és én imádom a haladást. Nagy csodálója vagyok azoknak a gyerekeknek, akik játszi könnyedséggel kattogtatják az okosmobilokat és laptopokat. Fiatal korban nyilván mindenki fogékonyabb a tudásra: rólam is alig akarták elhinni, hogy képes vagyok dízel autót vezetni.


Forrás: Bors


The post Kovács Kati: “aj, rossz gombot nyomtam!” appeared first on A Retro.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése