Pages

2014. január 12., vasárnap

Omega: A napba néztem

omegaHallgasd meg az Omega:  A napba néztem dalát.

Van kedved, kedvesem
Tiszta bun a szíved
Nem vagyok tán mégsem
Az, ki voltam nem régenEmlékszem, nem régen
Én csak a napba néztem
Nem kértem, nem féltem
Én csak a napba néztem

A Trombitás Frédi című dal a Trombitás Frédi és a rettenetes emberek című lemezen található meg.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled az Omega dalait

Az együttes 1962-ben, két zenekar összeolvadásával alakult meg: a Ciklon együttes három tagja „átszivárgott” a Prófétába. Először külföldi együttesek dalainak feldolgozásával lettek népszerűek.
Az első koncertet, amelyen az Omega nevet viselték, a legtöbb forrás szeptember 23-ára teszi, helyszínként pedig a MűegyetemHess András téri kollégiumát jelölik meg.

Hallgasd meg a dalt ITT.