Pages

2013. augusztus 1., csütörtök

Koós János - Mondjátok meg Máriának

Koós János Kupsa János néven született 1937. november 20-én Gyergyószárhegyen Kupsa János és Bartis Karola gyermekeként. Már gyermekkorában sok időt töltött Miskolcon, a Mindszent tértől 100 méternyire lévő Kupsa-házban. (Az m1 2012. január 19-i DTK műsorában elmesélte, hogy november 20-án született, de a jegyző úgy berúgott - János apjával -, hogy rosszul írta be.)

Koós János kiadványok
KOÓS JÁNOS - Az Én Utam CD
KOÓS JÁNOS - Érzés CD
További Koós János kiadványok

Koós János - Mondjátok meg Máriának (részlet a dalszövegből)

"Ismét róla álmodtam az éjjel,
Gyönyörű volt s az enyém
Harcolok egy hűtlen álomképpel,
Ő lesz ki győz, s a vesztes én

Refr.

Mondjátok meg Máriának, szeretem,
És ez a szerelem most is lánggal ég
Bennem minden emlék olyan eleven,
Mintha el se ment volna még"

A teljes dalszövegért klikk.