Pages

2013. május 20., hétfő

Republic - Szerelmes vagyok

Részlet a Republic - Szerelmes vagyok  dalból:

"Lehet, hogy fejőnő vagy kurtizán,
Óvónéni vagy rendőrlány,
Hegesztő a traktorgyárban,
Egy ápolónő minden vágyam

Az ember mindig jobbat vár,
De azt se bánom, ha partizán.

Lehet, hogy kiváló dolgozó,
Szakácsnő vagy kőfaragó,
Egy varrógép kezelője,
Terrorista, a munka hőse.

Az ember mindig jobbat vár,
De azt se bánom, ha partizán.

Mert szerelmes vagyok!
Szerelmes vagyok!
Szerelmes vagyok!
Szerelmes vagyok!
Szerelmes vagyok!

Szerelmes vagyok! "

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait

Republic egy 1990-ben alakult magyar rockegyüttes. Minden évben hagyományosan március 15-én tartották a nagykoncertjüket, az első ilyen alkalom 1996-ban a Budapest Sportcsarnokban volt.

2010-ben a Republic együttes tagjai (Bódi László Cipő, Boros Csaba, Nagy László Attila, Patai Tamás, és Tóth Zoltán), megalakulásuk 20. évfordulója alkalmából, előadóművészi tevékenységük elismeréseként megkapták a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje, polgári tagozata kitüntetést.

A Magyarország története sorozat (2009–2010) „Emberlelkű Földeken” című vége-főcím zenéjét is a zenekar szerezte, akárcsak „A rózsa vére” film (1998) teljes zenei anyagát.