Pages

2013. november 24., vasárnap

Aradszky László: Annál az első ügyetlen csóknál

aradszky1
Az 1967-es fesztiválon az Annál az első ügyetlen csóknál (dalszerzők: Dobos Attila és Szenes Iván) című dallal a második helyezést érte el, előadói díjat nyert és a táncdalfesztiválok első aranylemezese is lehetett.

Hallgasd meg Aradszky László: Annál az első ügyetlen csóknál dalát.

Annál az első ügyetlen csóknál, drágám,
Azonnal tudtam, nem hagylak többé árván.
Azon az első felejthetetlen esten,
Tagadni késő, bokáig beléd estem.
Szép, szép a szerelem, la-la-la-la-la.
Jó, hogy vagy te nekem, la-la-la-la-la.
Annál az első ügyetlen csóknál, drága,
Romantikázni siettünk át Budára,
Parányi ötlet, hajdara rózsát tűztem,
A tüske megszúrt és ettől jöttem tűzbe.
Szép, szép a szerelem, la-la-la-la-la.
Jó, hogy vagy te nekem, la-la-la-la-la.

Nyomj lent egy lájkot, ha bejön a dal.