Pages

2020. január 20., hétfő

Edda Művek - Álmodtam egy világot

Jöjjön Edda Művek - Álmodtam egy világot dala.
Még több retro magyar dal ITT.

Ha a romantikus slágereket kedveled IDE nézz be

Zeneszerző: Slamovits István
Szövegíró: Barta Alfonz, Pataky Attila

Így indul az Álmodtam egy világot

Időm kevés, mégis hajt valami tovább ,
Kormos városomban rám , nem várnak csodák
Hajszolt kutyák futnak az út menti porban,
Új filmeket adnak a régi mozikban.
Fáztam eleget az utcák kövén,
Falhoz dőlve rád vártam én.
Hosszú vonatsíneken kóboroltam tovább
Időm kevés, mégis hajt valami hozzád.
Titkaim nem őrzi senki meg
De szívemben a dal megmarad nekem
Újra átélem örök hangjait,
Ha szól az ének, álmodom , a világot veled..

Hallgassuk meg az Edda művek - Álmodtam egy világot előadását.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése