Pages

2013. június 14., péntek

Republic - Neked könnyű lehet

Részlet a Republic: Neked könnyű lehet dalszövegből.

"Látod, hogy milyen szép felettünk az ég,
Nem hittem volna akkor, hogy ennyit ért,
Kezemből virágot kezedbe képzelek,
De ne hidd el mégse, bárhogy mondom Neked.
Nem tudom, hogy van ez,
De Neked könnyű lehet,
Nem tudom, hogy van ez,
Hogy csak én veszíthetek!

Neked könnyű lehet,
De azért nekem se rossz
Arra gondolok
Amire akarok!

Neked könnyű lehet,
De azért nekem se rossz
Arra gondolok
Amire akarok!"


A Neked könnyű lehet című dal a Indul a mandula!!! című lemezen található meg.

Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled a Republic dalait

Republic egy 1990-ben alakult magyar rockegyüttes. Minden évben hagyományosan március 15-én tartották a nagykoncertjüket, az első ilyen alkalom 1996-ban a Budapest Sportcsarnokban volt.

2010-ben a Republic együttes tagjai (Bódi László Cipő, Boros Csaba, Nagy László Attila, Patai Tamás, és Tóth Zoltán), megalakulásuk 20. évfordulója alkalmából, előadóművészi tevékenységük elismeréseként megkapták a Magyar Köztársasági Érdemrend tisztikeresztje, polgári tagozata kitüntetést.

A Magyarország története sorozat (2009–2010) „Emberlelkű Földeken” című vége-főcím zenéjét is a zenekar szerezte, akárcsak „A rózsa vére” film (1998) teljes zenei anyagát.