Pages

2013. június 14., péntek

Ella Miki - A Tenkes kapitánya

Ella Miki - A Tenkes kapitánya (Részlet a dalszövegből)

"Az úgy volt: az országban dúlt a labanc,
Az ország tönkrement, (ez a tévében is ment)
Csak üldözte a labanc az árva magyart,
És sanyargatta, zsarolta a népet.

És akkor jött a Tenkes kapitánya,
Ő odacsap, hol sanyargatni lát,
És emiatt az ember úgy imádja,
Ezt az irtó klassz kapitányt.

Úgy szurkoltam múltkor egy harca alatt,
Hogy sajnos emiatt egyik lecke lemaradt,
És azt álmodtam éjjel, hogy hív a tanár,
És ellenőrző füzetemet kéri.

És akkor jött a Tenkes kapitánya,...

Ha nagy leszek, én veszem át szerepét,
És én leszek a hős, aki mindenkit csak véd.
S ha Terit apja veri és sír a Teri,
Én megvédem és így terjed a hír el:
És akkor jött a Tenkes kapitánya,..."


Nyomj lent egy lájkot, ha kedveled Ella Miki előadását.